Monday, December 20, 2010

Yer...aku yang poyo....

Memang aku poyo..kalau tak poyo aku tak buat blog ni...Poyo kan? haha....
So....aku buat blog....=) Blog aku poyo dan aku memang poyo...maka aku suka mempoyokan diri aku dalam blog aku yang poyo kann..
wah...cukup..cukup...berapa banyak poyoz daaa..haha...

Perkenalkan diri ku yang poyo ini..nama yang POYO  nie sebenarnye muhammad poyo bin terpoyo....
ehhhh....takde lar...teruk sangat lak kan....hehehe....name aku sebenarnye MUHAMMAD NOOR ZULFADLI BIN ZULKIFLI...sedap tak???haaa....dah mula lar tu budak poyo nie nak poyokan diri sendiri....nahhh!!!tengok muke poyo nie...
poyo kan kan kan????
Aku seperti manusia lain yang masih duduk di bumi nie....walaupun aku adalah insan biasa yang  poyo....
aku masih lagi student....seperti remaja2 lain walaupun aku insan yang poyo...poyo memang BEST kekadang....tak percaya???try baru tahu....pepatah sekarang2 pulak....tak poyo maka tak best lar dunia nie....korang cakap aku gilerrr....????Ohhh tiidaaakkk...aku amat terharu doe....ohhh...indahyer dunia....ni ke dunia yang aku cari2 kan sebelum nie....bukan senang nak dapat gelaran atau pujian yang memang menarik dan menawan....betol tak korang???TERIMA KASIH KORANG....aku amat2 menghargainye..=)

Haaaaa....korang nak tahu sape yang beria2 nak suruh aku wat blog nie..manusia tu adalah kakak aku sendiri...ZULAIQHA ZULKIFLI...korang kenal ke???tak mungkin kenal....die yang ajak aku sangat...aku mule2 taknak wat..tapi bile fikir balik...asyik poyo kat luar je...lebih aku aku poyo kat blog lak...then aku tengok kakak aku punye blog and tengok kakak aku wat..terbuka pula nak wat blog...boleh lar aku nak poyo2 kat blog nie..sikit je nak poyo..tak banyak pun??leh kan???hehe...

Nie jela permulaan untuk blog aku yang baru dibina nie...Aku harap kedatangan aku di dunia blogger akan die sambut baik oleh korang2 sume....walaupun kekadang aku terpoyo sikit.....aku harap dimaafi oleh korang sume....

No comments:

Post a Comment