Friday, December 31, 2010

2011

HAPPY NEW YEAR!!!



time aku update blog nie suda pun masuk new year iaitu 1.1.11..
cantikkan tarikh nie???

memang cantik pun....mestilah cantik kan....hari nie mesti orang jadikan tarikh perkahwinan mereka,birthday mereka,majlis pertunangan mereka dan sebagainye...aku nak ucapkan congratulations yer....

dah 2011???cepat betol mase berlalu dengan cepat kan...tahun lepas aku rase macam takde je ape yang aku nak capai...hahaha...tapi tahun lepas aku rase macam ade perubahan sikit kot dari segi pelajaran mahupun bukan pelajaran...haha...

memang aku harapkan tahun 2011 akan memberi hikmah dalam kehidupan aku...lagipun tahun nie aku kan menduduki SPM....wow...sangat cepat mase berlalukan...dah form 5...aku harap sangat dapat cikgu2 yang baik2 dan pandai mengajar aku...hahaha...tu lar harapan aku...huahuahua...

2010 dah menutup tirai dan 2011 akan membuka tirai...harap ape yang aku nak capai tahun lepas...dapat aku capai tahun nie.....nak tahu ape??? haha...rahsia lar....huhu....

dah lar aku pun nak menutupkan tirai 2010 dengan blog yang baru di update nie....goodbye 2010...hello 2011...



No comments:

Post a Comment