Tuesday, December 21, 2010

sekolah dah nak bermula lar BUDAK POYO!!

Assalammualaikum....

Ape???sekolah nak bermula???ohh tidakk....tak puas nak ENJOY dengan cuti yang ade....rase macam semalam je cuti...dah nak sekolah....alamakk...nak poyo kat blog pun kene kurangkan dah...kene poyo kat luar blog jela....aduyai....tapi bagus jugak sekolah...boring lar tak sekolah...cewahh...poyo je...macam budak belajar je budak poyo nie..

Dalam mase seminggu nie dah banyak wat persediaan untuk sekolah...hari AHAD lepas beli baju sekolah sahaje....
sebab seluar sekolah pakai tahun lepas punye..kasut sekolah beli jugak...tapi pakai kemungkinan lepas kasut lama dah musnah...baru pakai lar....tinggal setahun je pun...jangan membazir...
ni lar buku yang aku beli kat sekolah

Semalam iaitu hari selasa beli buku sekolah....tak banyak pun beli...beli ape yang wajib beli dulu...kalau beli banyak2 kan tak guna membazir lar kann2.???So beli ape yang patut je lar kan...hehe....membazir kan amalan SYAITAN..bukan aku cakap korang syaitan tau...=)


ni pulak buku teks aku aku dapat pagi tadi....
cantik tak???
buku nie pun poyo macam tuan die jugak...
Tadi pagi aku datang sekolah...aku nak amik buku teks form 5..aku tengok lar kelas aku....masih kekal lagi...kelas yang same jugak....tak ubah....sume dalam kelas aku..sume kekal...risau gak aku..takut turun kelas....tapi nasib baik kekal...lega lar sikit...=) then aku amik buku teks...aku kene lar memilih sikit...tahun terakhir kan kene lar memilih sikit... boleh tahan jugak lar berat die.....
tapi oke lar sebab aku bawak dua beg...takde lar rase berat sangat.alhamdullilah....form 5 wait for me....

No comments:

Post a Comment